Ładowanie…

Naprawa Koparek - Mechanik - Naprawa koparek, koparko-ładowarek, ładowarek, wózków widłowych różnych sprzętów budowlanych.

Mechanik do Sprzętów budowlanych w Warszawie
Kontakt
Ustawianie luzu zaworowego w ciągniku Ursus C-360

Ustawianie luzu zaworowego w ciągniku Ursus C-360



W tym odcinku omówię i pokażę ustawianie luzu zaworowego w ciągniku Ursus C-360. Aby zapewnić szczelne przyleganie zaworów do gniazd zaworowych przy rozgrzanym silniku, kiedy to metalowe części się wydłużają i rozszerzają, musi być zachowany luz zaworowy pomiędzy końcem trzonka zaworu i powierzchnią dźwigienki zaworu. Jeśli luz będzie za mały, to będziemy mieli przedmuchy i nieszczelności na zaworach, a w skrajnych przypadkach tłok może uderzyć w zawory. Jak luz jest za duży to zmienią nam się fazy otwarcia i zamknięcia zaworów, co zmniejszy sprawność silnika.

W Ursusie C-360 luz zaworowy dla zaworu ssącego wynosi 0,2 mm, a dla wydechowego 0,3mm. Regulacji dokonujemy na zimnym silniku za pomocą szczelinomierza, klucza płaskiego 17 i dużego płaskiego śrubokręta lub klucza z grzechotką z nasadką z płaską końcówką.

#zawory #zawór #zaworowy #luz #szczelinomierz #ustawianie #regulacja #ursus #C-360 #ciągnik #traktor #TVKB #KBTV

Pobrane z Youtube Koparki budowane przez CAT i Volvo są w tej chwili naprawiane. Warszawa i Kraków to dwie stolice kraju.

Oprócz obsługi klientów na terenie całej Polski, obsługujemy również koparki dla klientów w wielu innych krajach. Ponadto posiadamy dużą liczbę zadowolonych klientów z różnych krajów. Do udziału w wydarzeniu zarejestrowali się przedsiębiorcy z Ukrainy, Austrii, Niemiec i Słowacji.

Dzięki mobilnemu serwisowi koparek i sprzętu budowlanego jesteśmy w stanie na miejscu zdiagnozować problemy z maszynami w znacznym procencie kraju. Dla tych, którzy mieszkają w znacznej odległości od nas, np. pracują w Gdańsku lub najdalszych zakątkach Mazowsza, a obawiają się upływu czasu, możesz przywieźć nam elementy, które wymagają naprawy lub wymiany. Korzystając z wyrafinowanych narzędzi diagnostycznych i maszyn testujących, będziemy w stanie prawidłowo diagnozować, naprawiać i testować podzespoły bez konieczności transportu całej koparki do naszej lokalizacji.

Naprawiany jest sprzęt budowlany.
Chociaż proces przywracania sprzętu budowlanego jest prawie porównywalny do przywracania produkcji firmy Liebherr lub innego producenta ciężkich maszyn, zaczynamy na drugim końcu spektrum. Przede wszystkim badamy maszynę pod kątem ewentualnych usterek. Ta metoda jest naprawdę ważna i czasami wydaje się niezrozumiała, a jednak jest całkowicie zrozumiała. Można myśleć o układzie hydraulicznym jako o pojedynczej jednostce, która działa w oparciu o kilka oddzielnych elementów hydraulicznych. Są ze sobą stale w bliskiej komunikacji i współpracują przy projektach. Coś dzieje się nie tak częściej niż raz lub dwa razy w roku, co skutkuje awarią nieprawidłowo działającej pompy hydraulicznej, której naprawa jest kosztowna. Z drugiej strony nie jest to główna przyczyna niezdolności systemu do początkowego funkcjonowania. Naprawa pompy będzie bezcelowa, ponieważ ulegnie awarii wkrótce po zainstalowaniu i będzie wymagała wymiany, co sprawia, że ​​jej naprawa nie jest konieczna.

Często trudno jest określić dokładną przyczynę awarii bez uprzedniego dokładnego sprawdzenia całego sprzętu.

Nawet jeśli maszyna zostanie usunięta w ramach remontu, wczesna diagnostyka może pomóc nam określić, gdzie występuje większość problemów i co powoduje ich rozwój. Faza demontażu projektu to oczywiście kolejny etap. Po raz pierwszy maszyna i wszystkie jej elementy są preparowane i oceniane w całym stanie. Podczas tego procesu każda pojedyncza pompa, silnik i dystrybutor jest usuwana i regenerowana lub w przypadku znacznych uszkodzeń w ich miejsce w razie potrzeby umieszczane są nowe.

Jeśli chodzi o aktualizację wyglądu sprzętu budowlanego, nie ma wątpliwości, że estetyka ma kluczowe znaczenie. Nie powinno dziwić, że każdy operator w nowej maszynie czuje się znacznie lepiej, gdy wszystko nie tylko działa tak, jak powinno, ale także jest schludne, czyste i prawie tak dobre jak nowe.

Po prawidłowym naprawieniu pojazdu konieczne jest przetestowanie wszystkich jego systemów, zanim będzie można go zwrócić klientowi. Nigdy nie będziemy mogli być pewni naszej pracy, jeśli nie przeprowadzimy wystarczającej liczby testów w odpowiednich warunkach stresowych. Po wykonaniu przez nasz zespół maszyna zostaje przekazana operatorowi do ostatecznej kontroli i testów. Osoby, które pracują z nim od dłuższego czasu, to te, które mają największą wiedzę na temat tego, jak należy go używać i prawidłowo działać. Jeśli proces weryfikacji zakończy się pomyślnie, komputer zostanie zwrócony klientowi z roczną gwarancją na wszystkie dołączone do niego elementy.

Dodaj komentarz