Przeróbka ładowarki z Lidla 3,8A i 5.0A – Ulitimate Speed Lidl [lutowanie elementów/rezystorów SMD]
W tym filmie pokażę Wam przeróbkę ładowarek z Lidla – Ultimate Speed ULGD 3.8 A1 oraz 5.0 A1 (płytka PCB sterująca ładowarką to ta sama rewizja, która różni się kilkoma elementami SMD w obwodzie wzmacniacza operacyjnego LM324 – ale zakres przeróbki w obu przypadkach jest identyczny [czasami zdarza się wersja 5.0 A1, która różni się kilkoma elementami i nie da rady jej tak przerobić jak na filmie – jeden z widzów kontaktował się ze mną w tej sprawie]).
Przeróbkę stosujemy WYŁACZNIE do ładowania akumulatorów z elektrolitem płynnym czyli zwykłych akumulatorów kwasowych Ca-Ca lub Sb-Ca.
W żadnym wypadku nie ładować w ten sposób akumulatorów AGM czy ŻEL/GEL/Żelowych, gdyż przekroczenie napięcia gazowania może je trwale zniszczyć – gdyż w żelu powstaną pęcherzyki powietrza a AGM może przestać przylegać do płyt co zmniejszy powierzchnię pracy płyt czyli pojemność i możliwości rozruchowe.
Przeróbka polega na dolutowaniu w szereg dwóch pomiarowych dzielników napięcia – rezystorów np. SMD 6,8kOhma aby zaniżać odczyt napięcia „widziany” przez ładowarkę o 1,8V czyli zamiast progu zwykłego ładowania 14,4V mamy 16,2V a w trybie z gwiazdką 14,7V mamy 16,5V (również ładowarka zamiast startować ładowanie od 10,5V będzie to robić od okolicy 12,3V).
Po co nam napięcie powyżej 16V? Akumulator to 6 połączonych ze sobą w szereg cel – zgodnie z wykresami napięcia ładowania na celę wg JGDarden ( http://jgdarden.com/batteryfaq/carfaq9.htm ):
Akumulatory Ca-Ca 2,71Vpc * 6 = 16,26V
Akumulatory Ca-Sb 2,73Vpc * 6 = 16,38V
W praktyce stare, używane akumulatory jest ciężej naładować niż nowe – więc zanim ładowarka osiągnie próg 16,5V przy prądzie 0,8A możemy liczyć na jego pełne wysycenie – lub jeśli ładowanie nie chce się zakończyć – kontrolować poziom gęstości elektrolitu lub gdy akumulator jest „bezobsługowy” czyli nie ma korków i dostępu do cel – możemy zostawić ładowanie na np. 2 doby i odłączyć ładowarkę po ustalonym przez siebie czasie ładowania.
(Dla porównania – nowy akumulator udało mi się naładować w 24h, a stary używany podobnej pojemności ładował się 4-5 dni)
Przedstawiony materiał jest jedynie eksperymentem techniczno-poznawczym, mającym na celu poznanie skutków dokonanych zmian. Naśladowanie może spowodować starty materialne lub uszczerbek zdrowia.
Jeśli chodzi o rewizję ładowarek z wyświetlaczem LCD ULGD 3,8A A2 oraz 5,0A A2 to ich konstrukcja wewnętrzna jest inna.
Starszą wersję bez wyświetlacza LCD – ULG 3.8 A1 pokażę w kolejnym filmie 🙂
Jeśli doczytałeś opis do końca napisz w komentarzu: „więcej lutowania!” – to wrzucę odcinek z eksperymentów na ładowarkach gdzie dokładnie mam nagrane jak wszystko lutuję 😉
Linki do powiązanych filmów:
————————————————————————————————————————————————–
Test ładowarki po przeróbce na kanale mrAkumulator:
https://youtu.be/KIDU2Y7xUYE (Ładowarka z Lidla na Sterydach – Ultimate Speed ULGD 5.0. Wyzwanie Gęstości)
Zapraszam też do obejrzenia poprzedniego, bardzo szczegółowego filmu o ULGD 5.0 A1:
https://youtu.be/Iu1HX_dU5nY (Przeróbka ładowarki ULGD 5A z Lidla Ulitimate Speed – czy Lidlówka podoła wyzwaniu gęstości?)
Film o ładowarce z Biedronki SENA 4A:
https://youtu.be/dGQGsLU7ZtA (SENA 4A ładowarka z Biedronki ukryty tryb recond przeróbka prostownik tryb recond Tytus mrAkumulator)
Moje próby przeróbki VOLT Polska 5A:
https://youtu.be/JXmGgtndPoc (Volt Polska 5A – schemat, omówienie, moja porażka?)
Film z testów ULGD 5.0 A1 przed przeróbkami:
https://youtu.be/ug-T-2Oh8ZA (LIDL. Ładowarka Akumulatora ULGD 5.0 A1. Wyzwanie Gęstości.)
Zestawienie testów trzech ładowarek z marketów Lidl Biedronka i Allegro:
https://youtu.be/k2Jq8swNq-s (3 ŁADOWACZKI. Lidl, Biedronka i Volt. Wyzwanie Gęstości.)
Jak uratować i naładować mocno wyładowany akumulator do okolicy 6V:
https://youtu.be/EQ8E3VxKCjQ (Jak naładować mocno rozładowany akumulator, którego nie wykrywa ładowarka? Pobór prądu na postoju?)
Playlista pomiarów instalacji samochodowych:
Zimna benzyna vs zimny diesel – ile prądu silnik potrzebuje zimą?
Powerbanki rozruchowe (test oscyloskopem) – BASEUS 1000A vs 800A JUMP STARTER (USB-C/MICRO USB) [EN]
Mam dla Was kod rabatowy: TYTUS5
5% rabatu na cały asortyment z wyjątkiem kategorii „Przewody rozruchowe i zaciski” na oba sklepy:
www.e-moto.pl
www.sklep.akubiz.biz
Świat Akumulatorów Szczecin
Gryfińska 106 – tel. 609 302 803
Santocka 42 – tel. 609 309 969
Mobilny serwis akumulatorów z dojazdem na terenie Szczecina i okolic
tel. 505 135 136
Pon-Pt: 7-22
Sob-Nd: 7-20
e-mail: admin@e-moto.pl
Przedstawiony materiał jest jedynie eksperymentem techniczno-poznawczym, mającym na celu poznanie skutków dokonanych zmian. Naśladowanie może spowodować starty materialne lub uszczerbek zdrowia.
#mrAkumulator #Rzeźbiarz #Tytus #Lidl #UltimateSpeed #ULGD #WyzwanieGęstości
Pobrane z Youtube Koparki produkowane przez CAT i Volvo przechodzą obecnie konserwację. Dwiema stolicami kraju są odpowiednio Warszawa i Kraków.
Oprócz dostarczania koparek dla klientów w całej Polsce, zajmujemy się również serwisem koparek dla klientów w wielu innych krajach międzynarodowych. Ponadto mamy wielu zadowolonych konsumentów z różnych krajów. Do udziału w wydarzeniu zgłosiła się zróżnicowana grupa przedsiębiorców z całego świata, w tym osoby z Ukrainy, Austrii, Niemiec i Słowacji.
Silniki do silników Diesla, silniki LPG i silniki samochodowe są objęte warsztatem mechaniki ciężkiego sprzętu budowlanego. Ciężki sprzęt budowlany obejmuje koparki i motocykle, a także elektryków, którzy pracują na ciężkim sprzęcie budowlanym. Serwis i konserwacja silników motocyklowych to dwie z naszych specjalności.
Quady, motocykle i koparki są naprawiane na miejscu w tym zakładzie.
+48 796 512 612 – Zadzwoń do mechanika +48 733 056 944
Za dodatkową opłatą oferowany jest również serwis mechanika mobilnego do 30 minut.
Jako alternatywę wybierz Mechanika z transportem w Warszawie.
Mechanik w ruchu nr 1 (tel. +48 691 954 376) to mechanik mobilny, który pracuje w ruchu.
Zadzwoń pod numer telefonu, aby porozmawiać z Mechanikiem Mobilnym nr 2: +48 733 056 944
Wśród elementów, które są naprawiane, są quady, motocykle i koparki.
+48 796 512 612 Serwis Skuterów wodnych, Quadów, Motocykli, Minikoparek.
Mechanik w ruchu, Mechanik z dostępem, regeneracja akumulatora hybrydowego i nie tylko. Naprawa samochodów elektrycznych, naprawa quadów, naprawa motocykli, naprawa jachtów, naprawa koparek, naprawa koparek, naprawa quadów, naprawa motocykli, naprawa jachtów, naprawa koparek, naprawa koparek, naprawa koparek, naprawa quadów, naprawa motocykli, naprawa jachtów, naprawa koparek, koparki Naprawa, Naprawa ATV, Naprawa motocykla, Naprawa koparek, Naprawa ATV, Naprawa motocykla, Naprawa koparek, Naprawa ATV, Naprawa motocykla, Naprawa koparek, Naprawa ATV, Naprawa motocykla,
Koparki, ładowarki kołowe, koparko-ładowarki, mikrokoparki i inne podobne maszyny należą do najtańszych maszyn budowlanych dostępnych na rynku, a my je naprawiamy. Ta kategoria obejmuje traktory i inny sprzęt rolniczy. W Polsce lub Warszawie rozpoczniemy procedurę naprawy, gdy tylko nasz zespół dotrze na miejsce naprawy. Jesteśmy firmą serwisową maszyn budowlanych, która specjalizuje się w naprawie i konserwacji maszyn budowlanych. Zajmujemy się przede wszystkim naprawą koparek, ładowarek, podnośników i innego sprzętu budowlanego w aglomeracji warszawskiej.
Serwis sprzętu budowlanego w Repaira-Koparek.pl, w tym godna zaufania naprawa, szybki czas realizacji i setki części zamiennych, które są dostępne natychmiast w razie potrzeby. Dostępne są usługi maszyn budowlanych, rolniczych, górniczych i przemysłowych, a także serwis sprzętu budowlanego na miejscu. Skontaktuj się z nami teraz. Istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu budowlanego.
Kiedy byliśmy na wczesnym etapie naszej działalności, większość naszych początkowych zapytań, takich jak „czy możesz przyjść i to naprawić?” pochodziły od osób, które znalazły nas w internecie. Nic dziwnego, że oszczędza to czas klienta, a jednocześnie umożliwia maszynie, która zwykle odpowiada za pandemonium na placu budowy, powrót do pracy w możliwie najkrótszym czasie.
Koparki przez CAT i Volvo przechodzą obecnie konserwację. Dwiema stolicami kraju są odpowiednio Warszawa i Kraków.
Oprócz tego, że zapewniamy kopie dla klientów w całej firmie, pomagamy również serwisem dla klientów w wielu innych krajach firm. Mamy wielu wielu użytkowników mających znaczenie z różnych krajów. Dokonuj udziału w wydarzeniu Austrii, wpłynęło na zróżnicowaną grupę przedsiębiorców z całego świata, w tym osoby z Ukrainy, Niemiec i Słowacji.
Silniki do mechaniki Diesla, silniki LPG i silniki samochodowe są dodatkowe warsztaty ciężkiego sprzętu budowlanego. Ciężki sprzęt budowlany obejmuje także koparki i motocykle, a także elektryków, a także koszty związane z ciężkim sprzęcie budowlanym. Serwis i konserwacja obsługi specjalistycznych do dwóch z naszych naszych.
Quady, motocykle i koparki są naprawiane na miejscu w tym zakładzie.
+48 796 512 612 (międzynarodowy) (międzynarodowy)
Za usługi serwisa serwiserowany jest również serwisem mobilnego do 30 minut.
Jako alternatywę wybierz Mechanika z transportu w Warszawie.
Mechanik w ruchu nr 1 (tel. +48 691 954 376) do mechanika mobilnego, który pracuje w ruchu.
Zadzwoń pod numer telefonu, ład. z Mechanikiem Mobilnym nr 2: +48 733 056 944
Wśród elementów, które są naprawiane, są quady, motocykle i koparki.
+48 796 512 612 (międzynarodowy) (międzynarodowy)
Mechanik w ruchu, Mechanik z częstotliwością, regeneracja akumulatora hybrydowego i nie tylko. Naprawa samochodów, naprawa quadów, naprawa motocykli, naprawa jachtów, naprawa koparek, naprawa koparek, naprawa quadów, naprawa motocykli, naprawa jachtów, naprawa koparek, naprawa koparek, naprawa koparek, naprawa quadów, jachta motocykli, naprawa naprawów, naprawa koparek, koparki Naprawa, Naprawa ATV, Naprawa motocykla, Naprawa koparek, Naprawa ATV, Naprawa motocykla, Naprawa koparek, Naprawa ATV, Naprawa motocykla, Naprawa koparek, Naprawa ATV, Naprawa motocykla,
Koparki, ładowarki kołowe, koparko-ładowarki, mikrokoparki inne maszyny większe i dalsze maszyny budowlane na rynku, a my je naprawiam. Ta kategoria obejmuje traktory i inny sprzęt rolniczy. W Polsce lub Warszawie rozpocznie się procedura naprawy, gdy tylko nasz zespół dotrze na miejsce naprawy napraw. Jesteśmy firmą serwisową maszynową, która prowadzi działalność w naprawie i maszynie budowlanej. Zajmujemy się przede wszystkim naprawą koparek, ładowarek, innych sprzętu budowlanego w aglomeracji warszawskiej.
Serwis sprzętu budowlanego w Repaira-Koparek.pl, w tym godna zaufania naprawa, szybki mechanizm i setki części serwisu, które są dostępne, dostępne w razie potrzeby. Dostępne są usługi maszyn budowlanych, centrum, górnicze i przemysłowe, także serwis sprzętu budowlanego na miejsce. Skontaktuj się z nami teraz. Możliwość wypożyczenia sprzętu budowlanego.
Kiedy jesteśmy na scenie naszej działalności, naszych początkowych zapytań, takich jak „czy możesz teraz i to znaczy?” pochodziły od osób, które znalazły się w internecie. Nic dziwnego, która mówi, że odpowiada czas klienta, a jednocześnie maszynie, zwykle za pandemonium na placu budowy, powrót do pracy w najkrótszym czasie.
Nasz zakład przyjmuje do naprawy i konserwacji maszyny budowlane takich producentów jak JCB, CATERPILLAR, KOMATSU, LIEBHERR, ZEPPELIN, CASE, BOBCAT, FUCHS, MECALAC, ATLAS, O&K, VOLVO i wielu innych. Z uwagi na to, że istnieje wiele elementów, które mogą mieć wpływ na ostateczną cenę, wycena usługi ustalana jest indywidualnie dla każdego klienta (np. zakres uszkodzenia, czas pracy, koszt części zamiennych itp.). Ponosimy odpowiedzialność za następujące obowiązki, które różnią się w zależności od rodzaju aplikacji:
Przez większość czasu diagnostyka i naprawy są przeprowadzane w miejscu, w którym znajduje się sprzęt, aby zaoszczędzić czas.
Nasi technicy mogą przeprowadzić diagnostykę i naprawy w warsztacie, jeśli uznają, że w miejscu zatrzymania maszyny nie ma wystarczających opcji napraw i że konieczne jest przeniesienie sprzętu do naszego centrum serwisowego w celu dalszej oceny i oceny.
Jesteśmy obecni w każdym województwie i na terenie Polski. Główny zasięg geograficzny działalności naszej firmy stanowią województwa: małopolskie, lskie, podkarpackie, opolskie, mazowieckie, dolnośląskie i łódzkie. Województwa: małopolskie, lskie, podkarpackie, opolskie, mazowieckie, dolnolskie i łódzkie.
Prosimy o dostarczenie części uszkodzonej lub zniszczonej koparki, ładowarki i innego sprzętu, abyśmy mogli jak najszybciej rozpocząć pracę po wypadku. W pierwszej kolejności zdiagnozujemy i zlokalizujemy wszystkie komponenty i części, które będą wymagały naprawy lub wymiany przed kontynuowaniem. Zapotrzebowanie klienta określi, czy oryginalne komponenty zostaną użyte do zastąpienia tych w gorszym stanie, których nie można naprawić, oraz czy części zamienne zastąpią te w lepszym stanie, których nie można naprawić.
Można sobie również wyobrazić, że konsument nie będzie w stanie samodzielnie zdemontować elementu. Następnie na miejsce realizacji projektu wysyłany jest specjalista serwisowy, a jeśli sprzęt budowlany może być serwisowany na miejscu, my to zrobimy. W większości przypadków wystarczy niewielka modyfikacja lub naprawa. W przypadku, gdy nie jest to wykonalne, sprzęt budowlany jest demontowany, a wszelkie potencjalnie problematyczne elementy są usuwane przed dostarczeniem go do warsztatu.
Naprawy koparek, naprawy ładowarek oraz szereg innych usług związanych z maszynami budowlanymi są dostępne u nas.
Sprzęt budowlany, sprzęt rolniczy, sprzęt górniczy, sprzęt przemysłowy i sprzęt kolejowy zapewniają ten sam poziom usług i niezawodności. (Rozważ następujące:
Przed rozpoczęciem procedury bardzo ważne jest zidentyfikowanie wszystkich obszarów wymagających naprawy, regeneracji, a nawet rewizji i odnotowanie ich lokalizacji. Pod względem ważności jest to najważniejsza czynność, której poświęcamy wiele uwagi i której poświęcamy większość naszego dostępnego czasu. Nasza firma nigdy nie zdarzyła się, by komputery były restartowane tylko po to, by po kilku dniach pracy zorientować się, że jest jeszcze praca do wykonania.
W kolejnym etapie oszacujemy koszty naprawy dla szeregu rzeczywistych sytuacji, które następnie przekażemy klientowi do akceptacji.
Dla nas naprawa sprzętu budowlanego i hydrauliki siłowej jest prostym procesem, ponieważ mamy pod ręką wszystkie niezbędne instrumenty. Pracujemy nad tym projektem od dłuższego czasu i zawsze staramy się doprowadzić go do końca!
Po przywróceniu krytycznych elementów oceniany jest ogólny stan sprzętu budowlanego w celu sprawdzenia, czy wszystko działa prawidłowo. Jeśli pojawi się problem, poszukamy go ponownie, naprawimy go, a następnie ponownie przetestujemy, aby upewnić się, że działa poprawnie. Aby zapewnić pełną satysfakcję klientów, konsumentom przekazujemy wyłącznie w pełni sprawny sprzęt budowlany.
Koparki Caterpillar, Volvo, JCB i Atlas należą do modeli, które są serwisowane i naprawiane.
Koparki należą do najczęściej serwisowanych przez naszą firmę maszyn budowlanych, a także zapewniamy im regularną konserwację. Koparki są niezwykle elastycznymi narzędziami w branży budowlanej, a ponieważ nie można ich wymienić, mają kluczowe znaczenie dla powodzenia każdego projektu budowlanego. Kiedy pojawia się problem, liczy się każda sekunda, jeśli chodzi o uniknięcie przestojów. Skorzystanie z usług firmy zajmującej się mobilnym sprzętem budowlanym pozwoli Ci uporać się z problemem w jak najkrótszym czasie, co pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pieniądze.
Sprzęt budowlany przechodzi obecnie konserwację i naprawy.
Z wyjątkiem tego, że zaczynamy na drugim końcu spektrum od firmy Liebherr czy jakiegokolwiek innego producenta ciężkich maszyn, proces naprawy sprzętu budowlanego jest niemal identyczny. Przede wszystkim dokładnie sprawdzamy urządzenie pod kątem jakichkolwiek oznak awarii. Ta strategia jest naprawdę ważna i chociaż czasami może wydawać się trudna, jest całkowicie oczywista i prosta. Zmontowany układ hydrauliczny działa w oparciu o szereg różnych komponentów hydraulicznych, które są ze sobą połączone podczas całego procesu montażu. Nieustannie pracują razem nad projektami. Często zdarza się, że coś pójdzie nie tak więcej niż raz lub dwa razy w roku, w wyniku czego niesprawna pompa hydrauliczna ulega zniszczeniu częściej niż nie. Nie jest to jednak główna przyczyna niezdolności systemu do działania, gdy początkowo się nie uruchamia. Ponieważ pompa ulegnie awarii wkrótce po instalacji i będzie musiała zostać całkowicie wymieniona, próba jej naprawy jest stratą czasu.
Jeśli nie sprawdzisz prawidłowo wszystkich zaangażowanych urządzeń, ustalenie dokładnej przyczyny awarii może być trudne.
Nawet jeśli maszyna jest usuwana w ramach remontu, wczesna diagnostyka może nam pomóc w wykryciu, gdzie występuje większość problemów i co je powoduje. Dekonstrukcja to oczywiście ostatnia faza pomyślnego zakończenia projektu. Aby upewnić się, że wszystko jest sprawne, maszyna i wszystkie jej elementy są całkowicie demontowane i po raz pierwszy dokładnie sprawdzane. W zależności od okoliczności, każda pompa, silnik i dystrybutor jest wymontowywana i regenerowana lub w przypadku znacznych uszkodzeń, w ich miejsce montowana jest nowa.
Nie da się ukryć, że jeśli chodzi o poprawę wyglądu sprzętu budowlanego, niezbędna jest estetyka. Nic dziwnego, że każdy operator nowego sprzętu czuje się o wiele lepiej, gdy wszystko nie tylko działa tak, jak powinno, ale jest też przyjemne, czyste i prawie jak nowe.
Przed zwróceniem pojazdu klientowi po jego całkowitej naprawie bardzo ważne jest, aby wszystkie systemy pojazdu zostały dokładnie przetestowane. Nigdy nie będziemy mogli być pewni naszej pracy, dopóki nie zakończymy wszystkich niezbędnych testów w odpowiednim środowisku. Po ukończeniu maszyny przekazujemy ją operatorowi do ostatecznej kontroli i testów przed wydaniem. Osoby, które pracują z nim od dłuższego czasu, są przecież najlepiej poinformowane o tym, jak należy z niego korzystać. Po pomyślnym zakończeniu procedury weryfikacji kupujący otrzyma roczną gwarancję obejmującą wszystkie elementy komputera.
Silniki do silników Diesla, silniki LPG i silniki samochodowe są objęte warsztatem mechaniki ciężkiego sprzętu budowlanego. Ciężki sprzęt budowlany obejmuje koparki i motocykle, a także elektryków, którzy pracują na ciężkim sprzęcie budowlanym. Serwis i konserwacja silników motocyklowych to dwie z naszych specjalności.
Dzięki temu, że świadczymy mobilny serwis koparek i innych maszyn budowlanych, jesteśmy w stanie na miejscu zdiagnozować problemy z maszynami w znacznej części kraju. Jeśli mieszkasz daleko od nas, np. pracujesz w Gdańsku lub najbardziej odległych dzielnicach Mazowsza i obawiasz się upływu czasu, możesz wysłać do nas części, które wymagają naprawy lub wymiany. Będziemy w stanie prawidłowo diagnozować, naprawiać i testować podzespoły bez konieczności sprowadzania na miejsce całej koparki, ponieważ będziemy korzystać z nowoczesnego sprzętu diagnostycznego i maszyn testujących.
Część sprzętu budowlanego przechodzi teraz konserwację i naprawę.
Nasze podejście znacznie różni się od tego stosowanego przez Liebherr czy innych producentów ciężkich maszyn, mimo że procedura odzyskiwania sprzętu budowlanego jest niemal identyczna z tą, którą stosują te firmy. Przede wszystkim sprawdzamy sprzęt, aby ustalić, czy ma jakieś problemy. Pomimo tego, że strategia ta jest dość istotna i czasami wydaje się niezrozumiała, jest całkowicie zrozumiała. Rozważ system hydrauliczny jako jedną jednostkę, która działa w oparciu o szereg niezależnych elementów hydraulicznych. To rozsądny sposób myślenia o układach hydraulicznych. Są ze sobą w stałym kontakcie i regularnie pracują razem nad projektami. Każdego roku coś idzie nie tak, co skutkuje awarią niesprawnej pompy hydraulicznej, której naprawa po długim okresie eksploatacji jest niezwykle kosztowna. W przeciwieństwie do tego, nie jest to główna przyczyna niezdolności systemu do działania w momencie jego początkowej awarii. Próba naprawy pompy będzie daremna, ponieważ ulegnie awarii wkrótce po instalacji i będzie musiała zostać wymieniona, co sprawia, że nie trzeba podejmować prób naprawy.
Konkretna przyczyna awarii jest czasami trudna do ustalenia bez uprzedniej dokładnej oceny całego sprzętu, którego dotyczy problem.
Nawet jeśli maszyna zostanie usunięta w ramach remontu, wczesna diagnostyka może nam pomóc w ustaleniu, gdzie występuje większość problemów i co powoduje ich pojawienie się. Faza demontażu projektu to bez wątpienia kolejny krok do wykonania. Po raz pierwszy w całości wykonywana jest sekcja i ocena maszyny oraz wszystkich jej elementów. Procedura ta obejmuje demontaż i regenerację każdej pompy, silnika i dystrybutora z osobna lub, w przypadku poważnego uszkodzenia, wymianę każdej na nową, jeśli jest to wymagane.
Jeśli chodzi o unowocześnianie wyglądu elementu sprzętu budowlanego, nie ma wątpliwości, że wygląd ma znaczenie. Każdy operator nowej maszyny nie powinien być zaskoczony, że wszystko nie tylko działa tak, jak powinno, ale jest też schludne, czyste i prawie tak samo dobre jak nowe.
Prawidłowo naprawiony pojazd musi zostać dokładnie przetestowany, zanim będzie mógł zostać zwrócony właścicielowi. Nazywa się to testowaniem systemu. Nie możemy być pewni swojej pracy, jeśli nie przeprowadzimy wystarczających testów w odpowiednich warunkach stresu. Nasza załoga kompletuje maszynę i przekazuje ją operatorowi do końcowej kontroli i testów po jej zakończeniu. Największą wiedzę na temat tego, jak należy go właściwie używać i wykonywać, są ci, którzy pracują z nim przez długi czas. Po pomyślnym zakończeniu procedury weryfikacji komputer zostanie zwrócony klientowi z roczną gwarancją na wszystkie elementy, które były do niego wcześniej podłączone.