Jak wymienić filtr powietrza / filtr silnikaw VOLVO V50 1 (P12) 1.6 Stasjonsvogn 12.2003–12.2012 [PORADNIK AUTODOC]
Filtr powietrza w samochodach VOLVO S40 II (MS, 544) (01.2004–12.2012) / VOLVO C30 (533) (10.2006–12.2012) / FORD Focus Mk2 Saloon (DB_, FCH, DH) (04.2005–09.2012) / FORD Focus Mk2 Convertible (DB3) (10.2006–09.2010) / FORD C-Max (DM2) (02.2007–09.2010) powinien być wymieniony zazwyczaj zgodnie z jedną i tą samą procedurą.
Niemniej jednak mogą istnieć niewielkie różnice wskutek konkretnych różnic konstrukcyjnych w budowie poszczególnych samochodów.
📲 Kupowanie przez aplikację jest zawsze tańsze niż na stronie internetowej!
❱❱ Zainstaluj Aplikacja AutoDoc — https://interstitials.onelink.me/1036709825?pid=Youtube
🛒 Na naszej stronie znajdziesz wielki asortyment potrzebnych części zamiennych: https://www.autodoc.pl/?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2385_main
Filtr powietrza: https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/filtr_powietrza-10360?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2385_ersatz1
Filtr powietrza do VOLVO V50 1: https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/filtr_powietrza-10360/volvo/v50/v50-mw?utm_source=YouTube&utm_medium=description&utm_campaign=2385_ersatz2
Wszystkie poradniki wideo i pdf dotyczące wymiany części w VOLVO V50 1: ściągaj i oglądaj na AUTODOC CLUB – https://club.autodoc.pl/manuals/volvo/v50?child_model=v50-mw
🔔 Zapisz się do kanału AUTODOC i nie przegap nowych filmików przedstawiających wymianę części samochodowych ➜ http://www.youtube.com/c/AutodocPl?sub_confirmation=1
🛠️ Narzędzia, które będziesz potrzebować na wymiany filtr powietrza:
– śrubokręt krzyżakowy
– ręcznik z mikrofibry
– pokrowiec na błotnik
Czy filmik Tobie pomógł? Daj mu uniesiony kciuk i podziel się nim ze swoimi przyjaciółmi!
Spójrz na inne filmiki na naszym kanale:
► VOLVO instrukcja naprawy samochodu — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp0K9OO7ZxGiv0RQeyJ9PuWo
► VOLVO V50 (P12) instrukcja naprawy samochodu — https://www.youtube.com/playlist?list=PLND323dR8mp1pKV47JrUWXqhqb_of56sy
► Jak wymienić tylne tarcze hamulcowe w VOLVO V50 1 (P12) — https://www.youtube.com/watch?v=mUr1QtG8-lo&list=PLND323dR8mp1pKV47JrUWXqhqb_of56sy&index=2&t=0s
► Jak wymienić przedni tarcze hamulcowe w VOLVO V50 1 (P12) — https://www.youtube.com/watch?v=2Cn5Et6C9MA&list=PLND323dR8mp1pKV47JrUWXqhqb_of56sy&index=3&t=4s
O odpowiedzialności:
Ten film jest przeznaczony wyłącznie do celów informacyjnych i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu.
W celu zapewnienia najlepszych rezultatów zaleca się powierzenie montażu wysoko wykwalifikowanym technikom samochodowym.
Dany filmik zawiera wyłącznie porady i zalecenia, które mogą okazać się pomocne podczas wykonywania napraw lub wymiany części. AUTODOC nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, obrażenia lub szkody materialne odniesione podczas wykonywania napraw lub wymiany, które są skutkiem niewłaściwego użycia lub niewłaściwego zrozumienia załączonych informacji. Dany filmik służy wyłącznie celom informacyjnym i nie gwarantuje osiągnięcia określonego rezultatu. Użytkownik jest osobiście odpowiedzialny za nieprawidłowe użycie sprzętu naprawczego, narzędzi lub części samochodowych, a w szczególności, gdy ich użycie stwarza ryzyko obrażeń. AUTODOC usilnie zaleca bycie ostrożnym i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania jakichkolwiek napraw lub wymiany. Miej na uwadze, że korzystanie z niskiej jakości części samochodowych nie gwarantuje odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa na drodze.
Pobrane z Youtube Koparki budowane przez CAT i Volvo są w tej chwili naprawiane. Warszawa i Kraków to dwie stolice kraju.
Oprócz obsługi klientów na terenie całej Polski, obsługujemy również koparki dla klientów w wielu innych krajach. Ponadto posiadamy dużą liczbę zadowolonych klientów z różnych krajów. Do udziału w wydarzeniu zarejestrowali się przedsiębiorcy z Ukrainy, Austrii, Niemiec i Słowacji.
Dzięki mobilnemu serwisowi koparek i sprzętu budowlanego jesteśmy w stanie na miejscu zdiagnozować problemy z maszynami w znacznym procencie kraju. Dla tych, którzy mieszkają w znacznej odległości od nas, np. pracują w Gdańsku lub najdalszych zakątkach Mazowsza, a obawiają się upływu czasu, możesz przywieźć nam elementy, które wymagają naprawy lub wymiany. Korzystając z wyrafinowanych narzędzi diagnostycznych i maszyn testujących, będziemy w stanie prawidłowo diagnozować, naprawiać i testować podzespoły bez konieczności transportu całej koparki do naszej lokalizacji.
Naprawiany jest sprzęt budowlany.
Chociaż proces przywracania sprzętu budowlanego jest prawie porównywalny do przywracania produkcji firmy Liebherr lub innego producenta ciężkich maszyn, zaczynamy na drugim końcu spektrum. Przede wszystkim badamy maszynę pod kątem ewentualnych usterek. Ta metoda jest naprawdę ważna i czasami wydaje się niezrozumiała, a jednak jest całkowicie zrozumiała. Można myśleć o układzie hydraulicznym jako o pojedynczej jednostce, która działa w oparciu o kilka oddzielnych elementów hydraulicznych. Są ze sobą stale w bliskiej komunikacji i współpracują przy projektach. Coś dzieje się nie tak częściej niż raz lub dwa razy w roku, co skutkuje awarią nieprawidłowo działającej pompy hydraulicznej, której naprawa jest kosztowna. Z drugiej strony nie jest to główna przyczyna niezdolności systemu do początkowego funkcjonowania. Naprawa pompy będzie bezcelowa, ponieważ ulegnie awarii wkrótce po zainstalowaniu i będzie wymagała wymiany, co sprawia, że jej naprawa nie jest konieczna.
Często trudno jest określić dokładną przyczynę awarii bez uprzedniego dokładnego sprawdzenia całego sprzętu.
Nawet jeśli maszyna zostanie usunięta w ramach remontu, wczesna diagnostyka może pomóc nam określić, gdzie występuje większość problemów i co powoduje ich rozwój. Faza demontażu projektu to oczywiście kolejny etap. Po raz pierwszy maszyna i wszystkie jej elementy są preparowane i oceniane w całym stanie. Podczas tego procesu każda pojedyncza pompa, silnik i dystrybutor jest usuwana i regenerowana lub w przypadku znacznych uszkodzeń w ich miejsce w razie potrzeby umieszczane są nowe.
Jeśli chodzi o aktualizację wyglądu sprzętu budowlanego, nie ma wątpliwości, że estetyka ma kluczowe znaczenie. Nie powinno dziwić, że każdy operator w nowej maszynie czuje się znacznie lepiej, gdy wszystko nie tylko działa tak, jak powinno, ale także jest schludne, czyste i prawie tak dobre jak nowe.
Po prawidłowym naprawieniu pojazdu konieczne jest przetestowanie wszystkich jego systemów, zanim będzie można go zwrócić klientowi. Nigdy nie będziemy mogli być pewni naszej pracy, jeśli nie przeprowadzimy wystarczającej liczby testów w odpowiednich warunkach stresowych. Po wykonaniu przez nasz zespół maszyna zostaje przekazana operatorowi do ostatecznej kontroli i testów. Osoby, które pracują z nim od dłuższego czasu, to te, które mają największą wiedzę na temat tego, jak należy go używać i prawidłowo działać. Jeśli proces weryfikacji zakończy się pomyślnie, komputer zostanie zwrócony klientowi z roczną gwarancją na wszystkie dołączone do niego elementy.