Mamy przyjemność zaprezentować Państwu montaż zestawu hydrauliki do wywrotu marki HYVA. Układy hydrauliczne do wywrotu produkowane przez firmę HYVA charakteryzują się wysoką jakością i niezawodnością eksploatacyjną. Indywidualne podejście do postawionych nam celów pozwoliło stworzyć szeroką gamę układów hydraulicznych, które są w stanie sprostać najtrudniejszym warunkom pracy. Każdy klient określając swoje potrzeby może liczyć na kompleksową obsługę począwszy od stworzenia projektu i spocyfikacji po montaż układu na pojeździe. Układy hydrauliczne HYVA to zbiór wysokiej klasy urządzeń mających możliwość współpracy z każdym typem samochodu.
Montaż układu hydraulicznego rozpoczyna się od zamontowania przystawki odbioru mocy i pompy. Przystawki montowane są bezpośrednio do skrzyni biegów. W celu prawidłowego zamontowania przystawki stosowane są zestawy montażowe składające się ze szpilek, nakrętek i podkładek tj. uszczelnień stosowanych między PTO a skrzynią biegów. Następnie do PTO montowana jest pompa. Każda pompa ma hydrauliczne przyłącza z tyłu korpusu oraz z boku. Konstrukcja pozwala na pracę dwukierunkową po odpowiednim połączeniu węży hydraulicznych. Następnie przystępuje się do montażu zbiornika. Firma HYVA oferuje pełny typoszereg zbiorników olejowych — do montażu za kabiną, na kołysce siłownika oraz z boku pojazdu. W przedstawionym układzie został wybrany zestaw do montażu bocznego. Zbiorkniki oleju marki HYVA lakierowane są proszkowo, zapewnia to dużą odporność na korozję oraz niesprzyjające warunki. W przypadku gdy zachodzi konieczność wykonania dodatkowych otworów do montażu podpór zbiornika w ramie zawsze kierujemy się wytycznymi producenta pojazdu odnośnie odległości między wykonywanymi otworami. Bezpośrednio do zbiornika montowany jest filtr powietrza i zawór sterujący wywrotem.
Następnym krokiem jest zamontowanie szybkozłącza. Szybkozłącze skręcane oferowane przez HYVA Polska w standardzie posiada budowę odporną na pracę w trudnych warunkach. Mimo zapylenia wykazuje w eksploatacji szczelność i niezawodność. Zawsze jest montowane w miejscu które pozwala na łatwą i bezpieczną obsługę. Następnie cały układ hydrauliczny łączony jest wężami nisko i wysokociśnieniowymi.
Kolejnym krokiem montażu układu hydraulicznego jest zamontowanie sterownika pneumatycznego sterującego przystawką odbioru mocy oraz zaworem sterującym wywrotem. Sterownik montowany jest w kabinie kierowcy w miejscu pozwalającym na dogodny dostęp i łatwą obsługę. Po skończonym montażu sterownik jest łączony przewodami pneumatycznymi z przystawką odbioru mocy, zaworem sterującym wywrotem oraz z przewodem zasilającym fotel kierowcy.
Tak wykonany układ zostaje zalany olejem a następnie poddawany jest próbie ciśnieniowej.
Gwarancję bezawaryjnej i prawidłowej pracy pojazdu wyposażonego w hydraulikę siłową gwarantuje tylko stosowanie optymalnych zabezpieczeń. Stosowanie układów hydraulicznych marki HYVA gwarantuje utrzymanie kosztów inwestycji na poziomie zakupu. Odróżnia to nasze produkty od produktów o niższym koszcie zakupu, które w trakcie eksploatacji generują dodatkowe wydatki tym samym powodując ogólny wzrost poziomu kosztów.
Więcej informacji możecie Państwo znaleźć na naszej stornie internetowej oraz kontaktując się z naszymi przedstawicielami handlowymi. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty
Pobrane z Youtube Koparki budowane przez CAT i Volvo są w tej chwili naprawiane. Warszawa i Kraków to dwie stolice kraju.
Oprócz obsługi klientów na terenie całej Polski, obsługujemy również koparki dla klientów w wielu innych krajach. Ponadto posiadamy dużą liczbę zadowolonych klientów z różnych krajów. Do udziału w wydarzeniu zarejestrowali się przedsiębiorcy z Ukrainy, Austrii, Niemiec i Słowacji.
Dzięki mobilnemu serwisowi koparek i sprzętu budowlanego jesteśmy w stanie na miejscu zdiagnozować problemy z maszynami w znacznym procencie kraju. Dla tych, którzy mieszkają w znacznej odległości od nas, np. pracują w Gdańsku lub najdalszych zakątkach Mazowsza, a obawiają się upływu czasu, możesz przywieźć nam elementy, które wymagają naprawy lub wymiany. Korzystając z wyrafinowanych narzędzi diagnostycznych i maszyn testujących, będziemy w stanie prawidłowo diagnozować, naprawiać i testować podzespoły bez konieczności transportu całej koparki do naszej lokalizacji.
Naprawiany jest sprzęt budowlany.
Chociaż proces przywracania sprzętu budowlanego jest prawie porównywalny do przywracania produkcji firmy Liebherr lub innego producenta ciężkich maszyn, zaczynamy na drugim końcu spektrum. Przede wszystkim badamy maszynę pod kątem ewentualnych usterek. Ta metoda jest naprawdę ważna i czasami wydaje się niezrozumiała, a jednak jest całkowicie zrozumiała. Można myśleć o układzie hydraulicznym jako o pojedynczej jednostce, która działa w oparciu o kilka oddzielnych elementów hydraulicznych. Są ze sobą stale w bliskiej komunikacji i współpracują przy projektach. Coś dzieje się nie tak częściej niż raz lub dwa razy w roku, co skutkuje awarią nieprawidłowo działającej pompy hydraulicznej, której naprawa jest kosztowna. Z drugiej strony nie jest to główna przyczyna niezdolności systemu do początkowego funkcjonowania. Naprawa pompy będzie bezcelowa, ponieważ ulegnie awarii wkrótce po zainstalowaniu i będzie wymagała wymiany, co sprawia, że jej naprawa nie jest konieczna.
Często trudno jest określić dokładną przyczynę awarii bez uprzedniego dokładnego sprawdzenia całego sprzętu.
Nawet jeśli maszyna zostanie usunięta w ramach remontu, wczesna diagnostyka może pomóc nam określić, gdzie występuje większość problemów i co powoduje ich rozwój. Faza demontażu projektu to oczywiście kolejny etap. Po raz pierwszy maszyna i wszystkie jej elementy są preparowane i oceniane w całym stanie. Podczas tego procesu każda pojedyncza pompa, silnik i dystrybutor jest usuwana i regenerowana lub w przypadku znacznych uszkodzeń w ich miejsce w razie potrzeby umieszczane są nowe.
Jeśli chodzi o aktualizację wyglądu sprzętu budowlanego, nie ma wątpliwości, że estetyka ma kluczowe znaczenie. Nie powinno dziwić, że każdy operator w nowej maszynie czuje się znacznie lepiej, gdy wszystko nie tylko działa tak, jak powinno, ale także jest schludne, czyste i prawie tak dobre jak nowe.
Po prawidłowym naprawieniu pojazdu konieczne jest przetestowanie wszystkich jego systemów, zanim będzie można go zwrócić klientowi. Nigdy nie będziemy mogli być pewni naszej pracy, jeśli nie przeprowadzimy wystarczającej liczby testów w odpowiednich warunkach stresowych. Po wykonaniu przez nasz zespół maszyna zostaje przekazana operatorowi do ostatecznej kontroli i testów. Osoby, które pracują z nim od dłuższego czasu, to te, które mają największą wiedzę na temat tego, jak należy go używać i prawidłowo działać. Jeśli proces weryfikacji zakończy się pomyślnie, komputer zostanie zwrócony klientowi z roczną gwarancją na wszystkie dołączone do niego elementy.