Ładowanie…

Naprawa Koparek - Mechanik - Naprawa koparek, koparko-ładowarek, ładowarek, wózków widłowych różnych sprzętów budowlanych.

Mechanik do Sprzętów budowlanych w Warszawie
Kontakt
Naprawa wiązki w drzwiach Skoda Yeti VW Door harness repair DIY Damaged wires

Naprawa wiązki w drzwiach Skoda Yeti VW Door harness repair DIY Damaged wires



Po 7 latach używania Yetasa padła wiązka w drzwiach kierowcy, a przy okazji powstał filmik dla potomnych jak to naprawić.

ZAPRASZAM NA MOJĄ GRUPĘ SKODY YETI NA FACEBOOKU!:
SKODA YETI POLSKA
https://www.facebook.com/groups/skodayetipolska

Objaw był następujący: centralny zamek nie zamykał drzwi kierowcy i tylnych drzwi za kierowcą,a pozostałe zamykał. Dalej: nie działała cała elektryka na drzwiach kierowcy, czyli sterowanie wszystkich szyb i lusterek. Pierwszym krokiem sprawdzenia usterki było odczepienie gumowej osłony przewodów przy zawiasie. Zobaczyłem urwane dwa przewody , a pozostałe miały popękaną izolację.Moim zdaniem jest to wada fabryczna, ponieważ przewody są bardzo napięte w tym miejscu, a kilkanaście warstw izolacji nie pozwalały im elastycznie pracować. Zacząłem szukać w sieci jak się za to zabrać . Trafiłem na amatorskie filmy (telefon w łapie) towarzyszów za wschodniej granicy. Wszystko zmierzało do tego, że bez ściągnięcia tapicerki drzwi fachowo nie da się usterki naprawić. Jest zbyt mało miejsca przy zawiasach. Pytałem w serwisie Skody jaki jest koszt konektorków….i nagle szok ! 31zł sztuka z wlutowanym od razu przewodem. Dlatego odpuściłem sobie i postanowiłem przewody polutować, a na te przewody z uszkodzoną izolacją nałożyć termokurczkę . Miłego oglądania ❗️Pozdrawiam.😂

Music: Joakim Karud – Classic

Jeśli filmik Ci się podobał nie bądź żyła, daj łapę w górę, subskrybuj kanał , dziękuję serdecznie.
Thanks For Watching This Video – Like, Comment and Subscribe if You Enjoy it 🙂
#uszkodzonawiązka #naprawadrzwi #uszkodzoneprzewodydrzwi

Pobrane z Youtube Koparki budowane przez CAT i Volvo są w tej chwili naprawiane. Warszawa i Kraków to dwie stolice kraju.

Oprócz obsługi klientów na terenie całej Polski, obsługujemy również koparki dla klientów w wielu innych krajach. Ponadto posiadamy dużą liczbę zadowolonych klientów z różnych krajów. Do udziału w wydarzeniu zarejestrowali się przedsiębiorcy z Ukrainy, Austrii, Niemiec i Słowacji.

Dzięki mobilnemu serwisowi koparek i sprzętu budowlanego jesteśmy w stanie na miejscu zdiagnozować problemy z maszynami w znacznym procencie kraju. Dla tych, którzy mieszkają w znacznej odległości od nas, np. pracują w Gdańsku lub najdalszych zakątkach Mazowsza, a obawiają się upływu czasu, możesz przywieźć nam elementy, które wymagają naprawy lub wymiany. Korzystając z wyrafinowanych narzędzi diagnostycznych i maszyn testujących, będziemy w stanie prawidłowo diagnozować, naprawiać i testować podzespoły bez konieczności transportu całej koparki do naszej lokalizacji.

Naprawiany jest sprzęt budowlany.
Chociaż proces przywracania sprzętu budowlanego jest prawie porównywalny do przywracania produkcji firmy Liebherr lub innego producenta ciężkich maszyn, zaczynamy na drugim końcu spektrum. Przede wszystkim badamy maszynę pod kątem ewentualnych usterek. Ta metoda jest naprawdę ważna i czasami wydaje się niezrozumiała, a jednak jest całkowicie zrozumiała. Można myśleć o układzie hydraulicznym jako o pojedynczej jednostce, która działa w oparciu o kilka oddzielnych elementów hydraulicznych. Są ze sobą stale w bliskiej komunikacji i współpracują przy projektach. Coś dzieje się nie tak częściej niż raz lub dwa razy w roku, co skutkuje awarią nieprawidłowo działającej pompy hydraulicznej, której naprawa jest kosztowna. Z drugiej strony nie jest to główna przyczyna niezdolności systemu do początkowego funkcjonowania. Naprawa pompy będzie bezcelowa, ponieważ ulegnie awarii wkrótce po zainstalowaniu i będzie wymagała wymiany, co sprawia, że ​​jej naprawa nie jest konieczna.

Często trudno jest określić dokładną przyczynę awarii bez uprzedniego dokładnego sprawdzenia całego sprzętu.

Nawet jeśli maszyna zostanie usunięta w ramach remontu, wczesna diagnostyka może pomóc nam określić, gdzie występuje większość problemów i co powoduje ich rozwój. Faza demontażu projektu to oczywiście kolejny etap. Po raz pierwszy maszyna i wszystkie jej elementy są preparowane i oceniane w całym stanie. Podczas tego procesu każda pojedyncza pompa, silnik i dystrybutor jest usuwana i regenerowana lub w przypadku znacznych uszkodzeń w ich miejsce w razie potrzeby umieszczane są nowe.

Jeśli chodzi o aktualizację wyglądu sprzętu budowlanego, nie ma wątpliwości, że estetyka ma kluczowe znaczenie. Nie powinno dziwić, że każdy operator w nowej maszynie czuje się znacznie lepiej, gdy wszystko nie tylko działa tak, jak powinno, ale także jest schludne, czyste i prawie tak dobre jak nowe.

Po prawidłowym naprawieniu pojazdu konieczne jest przetestowanie wszystkich jego systemów, zanim będzie można go zwrócić klientowi. Nigdy nie będziemy mogli być pewni naszej pracy, jeśli nie przeprowadzimy wystarczającej liczby testów w odpowiednich warunkach stresowych. Po wykonaniu przez nasz zespół maszyna zostaje przekazana operatorowi do ostatecznej kontroli i testów. Osoby, które pracują z nim od dłuższego czasu, to te, które mają największą wiedzę na temat tego, jak należy go używać i prawidłowo działać. Jeśli proces weryfikacji zakończy się pomyślnie, komputer zostanie zwrócony klientowi z roczną gwarancją na wszystkie dołączone do niego elementy.

Dodaj komentarz